Contabilitate PFA - Intreprinderi individuale

 

Ofer servicii de contabilitate pentru PFA -uri, Intreprinderi individuale si Profesii Liberale (inscrise la ANAF) in partida simpla.

0757577073

Inregistrarea electronica a documentelor puse la dispozitie

Arhivarea electronica a documentelor financiar – contabile a devenit posibila inca din anul 2016, an incepand din care arhiva clasica din hartie nu mai este obligatorie.

Documentele financiar-contabile pot fi pastrate pe un suport tehnic folosindu-se programe informatice corespunzatoare. Exista insa obligatia ca acestea sa poata fi listate atunci cand sunt cerute in format fizic.

arhivarea electronica a datelor unui pfa

Inregistrarea electronica a documentelor poate fi realizata si de catre alte persoane juridice, serviciu pe care il punem si noi la dispozitia clientilor nostri.

Cu ajutorul acestui serviciu gestionarea facturilor unui PFA sau a unei intreprinderi individuale va deveni mult mai simpla si totodata poti renunta la documentele in format fizic. Documentele vor fi stocate intr-un singur loc, usor de accesat si de revizuit atunci cand este nevoie.

Preluam documentele in format clasic iar mai apoi le scanam pentru a face trecerea in varianta electronica.

Intocmire Jurnal Incasari – Plati

Registrul-jurnal de incasari si plati inregistreaza in mod cronologic toate tranzactiile efectuate, atat pe cele in numerar cat si pe cele prin transfer bancar, acestea fiind totalizate in fiecare luna dar si la sfarsit de an.

Operatiunile trebuie inregistrate in registrul jurnal de incasari si plati in momentul in care a fost efectuat transferul de numerar sau bancar. Toate aceste date inregistrate sunt folosite pentru determinarea venitului impozabil.

arhivarea electronica a datelor unui pfa

Exista si cateva tipuri de incasari si plati care nu trebuie inregistrate in Registrul Jurnal de incasari si plati:

  • Sumele de bani care reprezinta despagubiri;
  • Sumele de bani care reprezinta sponsorizari, mecenat sau donatii;
  • Creditele bancare sau imprumuturile de la persoane fizice și juridice;
  • Aporturile sub forma de numerar sau echivalentul in lei al aporturilor in natura realizate la initierea unei activitati ori în timpul desfasurarii sale.

Te pot ajuta cu intocmirea jurnalului de incasari si plati!

Intocmire registru inventar

Registrul inventar este folosit pentru a inregistra elementele de natura activelor, datoriile si capitalurile proprii. Acest document trebuie realizat doar de catre persoanele care se ocupa de contabilitatea in partida simpla. Se pastreaza intr-un singur exemplar iar datele trebuie completate atat la initierea activitatii, la finalul excercitiului financiar, dar si la sfarsitul activitatii.

Ma pot ocupa de intocmirea registrului inventar, pentru ca tu sa te poti ocupa mai indeaproape de afacerea ta.

arhivarea electronica a datelor unui pfa

­Intocmire si depunere online a declaratiilor

Incepand cu anul 2018, declaratiile se depun exclusiv online fiind necesara semnatura electronica care iti poate apartine tie sau a contabilului imputernicit printr-o procura notariala.

Intocmire si depunere online a declaratiei unice

Declaratia unica nu mai poate fi realizata la ghiseu ci se face exclusiv online cu ajutorul Spatiului Privat Virtual, pus la dispozitie de ANAF, sau pe site-ul e-guvernare.ro. Este necesara insa semnatura electronica.

Ce spun clientii?

„Am remarcat chiar din primele luni de colaborare pentru pfa-ul meu calitatea serviciilor oferite la timp. Recomand!”

Marina, administrator de PFA din Suceava

Suna acum daca doresti o cotatie de pret pentru serviciile de contabilitate daca detii un PFA sau o intreprindere individuala!